Pages

Shoutbox Masa Dulu dan Masa Kini.

Dulu

"Nice blog. Visit Mine"

Perasaan: Hoh? Wak de..

Sekarang

"Nice blog. Nuff Clicked. Visit Mine...YO!"

Perasaan: Hoh? Wak de..Tapi Muka Senyum.

Bincangkan.

17 comments:

Tony Wan said...

LOL.... it's all about money xD

Darkk said...

Tony,
Haha. You are rite. I assume. :)

nurul husna binti ibrahim said...

hahahh..klik nuff..hehehe

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

err...gua english lemah...

Darkk said...

Husna,
Haha. Kelik lagi kat sini. Sampai gian. :)

Chai,
Takpe. Lu buleh belajar. Ada usaha, betul cara, kerja kuat, pasti berjaya.

Si Aizuddin said...

Hobi gua main click2 ni. Hari2 kaya seposen best gak

dewajiwa said...

kalau klik tu apa yang terjadi selepas itu ye?
belum penah try klik lagi. takut keluar patung spring. hehe.

Darkk said...

Aizu,
Lu nak masuk group kelik-kelik gua? Haha.

Dewajiwa,
Gua takut nak shortform kan nama lu. Takut jadi lain.

Nak belajar kat internet ni, gua selalu pegang satu ayat ni.

"Lagi banyak kita kelik, lagi banyak kita tahu"

kaxx said...

kena kelik ke? tetikus gua rosak lah.

macha_sezs said...
This comment has been removed by the author.
macha_sezs said...

hahaha.

elok lempang je kaxx ni.

Darkk said...

kaxx,
oh. takpe. tak perlu kelik.

macha,
aku tak tahu nak reply apa.

macha,
oh, taknak.

Murky said...

money2 ..moneyyy $,$

jo said...

dah kayo kang bulih belanja gua makan-makan arr darkk....

amoi said...

semmgnya aku tak kan klik nuff mereka itu. semata2 soh aku masuk blog dorang utk klik nuff. malaslah. XD

paiseh said...

gua chek2 lu tak penah pun kelik gua punya.. nak kira macamana plak ni?

Darkk said...

Murky,
Duit. Mungkin.

Jo,
Makan-makan. tu apa?

Amoi,
Owh. Rajin-rajin kan la. Tak elok selalu malas. Takda sapa nak. :)

Paiseh,
Lu pun tak pernah kelik gua punya. Nak kira macam mana?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails