Pages

Gambar Randum: Minuman Untuk Jejaka Tampan



Saya comel. Bukan Tampan. Mungkin KAXX tampan. Dia minum KOTE(H)

[Bulan November ini adalah bulan gambar randum. (Padahal tak idea dah nak tulis apa)]

13 comments:

kaxx said...

celaka. nama aku naik dekat sini apa hal?

jo said...

jenama air pun dah menunjukkan betapa jantannya ia...

Si Aizuddin said...

Aku hensem.

Darkk said...

kaxx,
saja. Kasi naik traffik.

jo,
HA HA :))

Aizu,
Yah. Ko hensem.

Ries Lee said...

aku pun rase nak letak gambar jer...
gambar bisa huraikan seribu satu erti...

eyemeroll said...

so kat mane aku nk dptkan air ni??

Darkk said...

Rieslee,
Ahaha. Boleh-boleh.
Silakan. :)

Mirul,
Oh, tak tahu lagi kat mana boleh dapat. Cuba google :)

chokilala said...

ada jual kat mana ni? hahaha

Koyuki said...

ermm..

minum air koteh ni bleh jd tampan ke?

atau

minuman ni hanya utk jejaka tampan?

Darkk said...

Chokilala,
Ini spesel made punya. Lelaki je boleh minum. :)

Koyuki,
Hanya untuk jejaka tampan. :)

~0~ said...

air koteh tue awek bancuh ke???

dewajiwa said...

bukan hanya untuk jejaka tampanlah.
kan ada tulis tu, "minuman kegemaran.."

maknanya sapa rasa tampan mesti gemarkan air best nih.
saya kacak. tidak tampan=D

chanz said...

Saya comel bukan tampan jua. =P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails