Pages

Pengalaman Saya Menyertai Pertandingan di Alam Maya

Entri ini berkaitan dengan pertandingan atau peraduan atau pun (entah. Aku pun tak tahu dipanggil apa) anjuran JerungPerkasa.com. Bersempena Ulang Tahun Pertama katanya. Hadiahnya menarik. Dan hal ini serius.

FULL STOP

Masuk perenggan baru.

Aku kenal beliau (Jerung Perkasa, JP) di dalam twitter - rasanya. Dan kami pernah berborak di Yahoo! Messenger sekali. Ya. SEKALI. Kami bercerita dan berkongsi pendapat mengenai kehidupan, pandangan masing-masing mengenai ekonomi Malaysia, hura-hara politik Malaysia dan bagaimana cara untuk menyelamatkan alam sekitar yang semakin lama semakin teruk dan membimbangkan demi masa depan anak-anak yang bakal dilahirkan kelak.

Okeh. Aku tipu pasal topik perbincangan.

Dalam hasil perbualan kami, aku dapati yang JP merupakan ahli perniagaan yang boleh kata berjaya juga. Tak padan dengan umurnya yang masih muda. Kalau diteruskan, tak salah kalau aku, selaku Perdana Menteri nanti (Moga dimakbulkan) akan bertemu beliau mengeteh sambil membincangkan perihal projek billion-billion yang diusulkan JP nanti.

Masuk Perenggan Baru.

Aku dah lupa apa format pertandingan ini sebenarnya. Aku tak pasti dia berbentuk mingguan, bulanan ataupun sekali harung. Mungkin aku akan tahu selepas ini. Selepas aku mencari link untuk beliau untuk di letakkan di entri ini. Tapi setakat ini, pada masa ini, aku tak tahu. Aku main tulis dulu supaya aku tak lupa apa yang aku nak tulis.

Dan bila aku blank nak tulis apa. Baru lah aku cari link tu.

.
.
.
Oh. Aku dah blank.

*Cari link kejap*

Okeh. Aku dah ingat balik apa nak tulis. JP suruh kutuk dia. Peh. Tak kenal, macam mana nak kutuk. Mari mengeteh sama-sama dulu lah baru kita boleh kutuk sesama.

FULL STOP.

Pertandingan anjuran Jerung Perkasa ini menawarkan hadiah sebanyak 10 web hosting percuma untuk setahun dari Sepaku Hosting. YO!

Domain tak kasi. Tapi apadehal. Bayar sahaja RM35 untuk domain.

5 untuk entri terbaik dan 5 lagi untuk entri bertuah.

Entri terbaik of kos lah dia baca dan pilih. Entri Bertuah pula dipilih secara randum dengan syarat korang follow lah twitter dia atau subscribe RSS feed blog beliau.

Itu je lah. Mudah kan?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails