Pages

Gambar Randum: Bom Karet

Selamat Mencuba Bom Karet.

[Aku malas nk bukak fotosyop, nak letak watermark. PC aku buat hal sekarang. Nak jadi biadap la tu. Ugut Sumpah jadi Laptop Vaio kang. Baru lah nak jadi okeh.]

P/s: PC aku lagi power dari Laptop Vaio.

11 comments:

Anonymous said...

dh tgk law abiding? best citer tu... :)



tasekM

Darkk said...

Anonymous,
Belum, kak. Nanti ada masa. Lepas exam, pergi tengok.

DarkK

Ain Butterscoth said...

hahahahha
bgs sumpahan itu

Darkk said...

Ain,
Belum lagi sumpahan kereta kancil jadi kereta kebal.

dewajiwa said...

duduk kat dalam karang.
heheh.

Darkk said...

Dewajiwa,
Ha Ha :)

Anonymous said...

sila lihat folower terbaru saya.
ngeh ngeh ngeh~

kau dah la curi gambar dari mana2, lepas tu ada hati nak letak watermark.

keji.

-macha,2009

Darkk said...

Haha. Biasa lah. Macam Failblog, Ohtidak jugak. Oh. Lupa. Aku tak hebat macam ko.

Si Aizuddin said...

Kalau aku lah. Ni aku cakap pasal aku lah.
Aku sumpah je jadi nikon d90 terus. puas hati.


Aizuddin

siggplus said...

agak2 kalau meletup boleh mati tak?ada tak yang tak meletup terterbang cucuk bontot orang lain?heh

chanz said...

carrot bagus untuk mata..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails