Pages

Gambar Randum Yang Tiada

Saya baru sedar, saya dah kehabisan draft entri untuk dipos minggu ini. 2 keping gambar randum terakhir, saya dah kasi kat Macha atas alasan dia tak dak idea.

Tapi, takpa.

Biarlah. Terlampau banyak gambar sahaja juga tidak bagus. Tak seronok untuk saya. Saya mahu menulis tapi biasalah, sekarang. Musim peperiksaan pelajar IPTA. Tak ada masa yang sesesuai untuk mengarang.

Jadi saya tinggalkan kau semua dengan pantun invisible;









[Saya dah sediakan butang like disebelah kanan belog nie. Buleh la kamu tekan like banyak kali]

14 comments:

Si Aizuddin said...

Pantun invisible ye. Hahaha

Ye la. Aku tekan la ni.

Koyuki said...

nak balas pantun..

[







]

oki da..

macha_sezs said...

QQQ kata kau senior blogger?

kita setaraf la???
hahaha~

senior..boleh buli budak2 ni!

jo said...

gua dah malas dah nak taip bahasa kesat darkk...

~0~ said...

hebat pantung tue..aku suke

Darkk said...

Aizu,
Wah. Terima kasih.

Koyuki,
Hoh. Sangat merdu pantun anda.

Macha,
Tak ah. Ko lagi tinggi pangkat dari aku. Aku biasa-biasa je. Tak glamer cam ko.

Jo,
Bagus untuk kesihatan lu, JO. YO!

~0~,
Tak da nama elok ke? Payah nau nak tulis nama lu.

Ries Lee said...

.

siggplus said...

ok pandai kau mengarang pantun..penuggunaan kosa kata yang menarik..haha

aku dh klik ads kau..dpt cimb

kaxx said...

kan?

dewajiwa said...
This comment has been removed by the author.
Darkk said...

Ries Lee,
Noktah

Sigg,
"Penuggunaan" tu hapa?

Kaxx,
Kan. Jugak.

Dewajiwa,
Kesian..

miNt said...

hahahaha..
style.
;DD

Darkk said...

Mint,
Hahaha. Biasa-biasa je. :)

chanz said...

invisible kah? saya nampak lah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails