Pages

Gambar Randum: Pondan Malaysia


Apa jadahnya semua ni? Laku juga Pondan Melayu sampai di bawa kahwin ke London. Buat aku geleng kepala lah.

Sumber: Kosmo Online

7 comments:

nurain rodze said...

hoho :(
ape nak jadi la..

Boneka tak sakit said...

anda bagaimana??!!!
apapunya button komen la..

dgn entry pasal bapok!
pastu anda bagaimana!!

:))

sy sehat je!! sy rasa bapok tu nampak happy sungguh! hahaha agak2 familly dia bangga tak dpt menantu omputeh keke.. GILA TOL!!

Ries Lee said...

"Jurusolek itu tidak mahu melakukan pembedahan penukaran jantina kerana takut pada risiko di samping gembira dengan keadaan dirinya yang sedia ada."

- kesian omputih tu...kene 'saifuled' la nampak gayanyer...hahahaa!

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

ahah biarkan dia dengan labu-labunya

Koyuki said...

dapat omputih plak tu

Tny said...

Gile ahh hebat!!!
Laku kan?!! :O

Salam Aidiladha =)

dewajiwa said...

dah penah pekena nasi kangkang lah nie..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails