Pages

Hidup Itu Randum

1. Hai

2. Apa kabar semua?

3. Hujan-hujan begini sejuk kan? Ramai yang mengeluh tak boleh keluar jalan-jalan. Makcik mengeluh baju tak kering. Pakcik mengeluh tak boleh ke kedai kopi. Anak dara mengeluh siaran Astro terganggu. Anak Teruna Mengeluh Internet tak laju. Macam-macam lah keluhan.

4. Banjir sudah di Kelantan tu ya? Apa kabar agaknya orang di sana. Maklumlah aku jarang tengok tivi. Jadi tak tahu berkembang semasa. Lagi pun aku tak follow twitter berita harian dan juga utusan Malaysia, mahupun Harakah. Kalau follow, boleh jugak aku tahu sikit-sikit pasal tu. Eh. Utusan Malaysia, Harazah ada twitter ke? Ke tak tahu ada twitter?

5. Google baru sahaja release OS mereka sendiri. Oh. Apa itu OS? OS itu Operating System. Alah yang korang bukak-bukak tu. Window tu OS lah. Mac tu OS lah. Gitu. Google telah keluarkan OS mereka sendiri yang bertajuk Chrome OS. Menarik. Interface dia macam Browser Chorme yang korang guna tu. Tapi lagi hebat.

6. Arsenal bertemu dengan Sunderland malam ini. Ramalan tak berasas. Arsenal 10 - Sunderland 0. Cesc Fabregas skor 10. Ramalan berasas pula. Arsenal 3 Sunderland 0. Cesc Fabregas skor 3. Amacam?

7. Aktiviti paling hip di hari Sabtu di kala hujan tengah turun dengan lebat ni apa ya? Menonton Panggung Sabtu? Korang nak kena selegi?

8. Apa kabar gamaknya Ramlah Ram?

"Ku Kunci...Cintaku..Di Dalam Hati Mu"

OOwww..Yeayeaah!!

1 comment:

Dewajiwa said...

keh keh keh. sungguh rawak lah entri ini.
tapi catchy. i loikkkkkkkkkke.

Chrome tu tahun lepas dia release Beta version. sekarang siap ada service untuk jadi server pulak. lepas nie Google akan release banyak apps untuk lawan Windows untuk gantikan lain-lain Cloud Computing punya apps tu. counter dengan Mac lah kalau berani. hahaha. idup Macintosh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails