Pages

Gambar Randum: Kamen Rider Black RX

Photobucket


Superhero pun tak terlepas dari saman parking. Apatah lagi Pipiyapong.

Parkinglah di kawasan yang dibenarkan. Jangan melintas di kawasan tiada lintasan Zebra.

11 comments:

macha_sezs said...

1st!

macha_sezs said...

2nd!

macha_sezs said...

3rd!

Koyuki said...

gua tatau plak ada pertandingan kat sini..

~0~ said...

ceh komen sendirik ke bro...cilakakk...hahahha

tue polis ke PLUS yang saman tue??hahhaha

jo said...

mau gua pelempangkan budak macha tu tak?

Darkk said...

Macha,
1st. Yeay.

Macha,
2nd, Yeay.

Macha,
3rd, Yeay.

Koyuki,
Entah la. Tak pernah-pernah gua anjur. Tiba-tiba je jadi gitu.

~~
Komen sendiri. Entah. Gua tak tahu nak kata apa.

Jo,
Lu ludah je dia ni. Apa biadap sekarang ni.

Ries Lee said...

aku minat mask rider yg ni...

minTanG_teLip2 said...

mY kAmen rider. . . hiyarkh3

Si Aizuddin said...

Macha, lu buat contest sendiri kah?

Oh ini idola aku ni. Patutlah disiplin aku teruk. Rupanya influence RX

Azfarul said...

LOL..
kelakar siao gambar ni kekekeke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails