Pages

Penat

Perkataan "Penatnyeee" boleh diganti dengan " Saya sangat letih" atau pun sudah memadai dengan "Penat" dan tak perlu tambah "Nyeeee".

Geli baca perkataan tu. Sebab aku rasa macam dia sorang je penat dan yang lain tak. Ibarat dia saja yang layak penat dan yang lain tak. Yang lain robot dan dia saja, manusia yang tahu penat.

Tapi, ini turut kata hati aku. Kalau orang lain tak boleh terima. Buleh buat entri dekat belog masing-masing.

Macam aku.

8 comments:

kaxx said...

kalau bubuh 'saya sangat letihnyee' lagi geli aku rasa. ah!. boleh bubuh entri dalam blog. bagus. nyee.

macha_sezs said...

hahaha.

ini pun boleh jadi modal.

Darkk said...

Kaxx, Haha. Buleh tulis kat belog ye?

Macha, Aku tengok aku rasa aku tulis. :)

Liliyuli said...

aku nak bubuh~saya tersangatlah letih tidak terkira sehingga berjalan pun mahu menggelongsor seperti siput.

ok tak letak kat blog?

hahahaha

Darkk said...

Liliyuli, okeh. Buleh tulis dekat belog. Mana tahu ramai yang ambik berat. :)

Mohd Jayzuan said...

Penatnyaa..........

;p

Darkk said...

Jay,

Dem. Tapi Nasib baik tak "Nyeee". Buleh terima lagi.

Hahaha.

Mohd Jayzuan said...

Nyeee..............

HAHAHAHAHA. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails