Pages

Kisah Sepi

Rasa Tembok Ego Pecah Bila Tengok Skrin Handpon Tertera;

"1 Message Received"

Buka, Tengok, Baca.

.
.
.
.
.

Cis!! Mesej Hotlink rupanya.

9 comments:

♣haNie♣ said...

ahk..
cemana blh ada situasi yg sm ni..
keji kn maxis ni...
mainkn perasaan org..

hahahaha~~

macha_sezs said...

ololoo~~cian diaa.

hahaha~

Darkk said...

hanie, itu la. Kecewa gile.

macha, oh. tak perlu kesian. :)

Si Aizuddin said...

Aku celcom bro. pagi tadi hantar mesej suruh aku tambah nilai kredit atau talian anda akan diberhentikan.

Darkk said...

Aizu, aku pakai celcom dulu. Diorang siap telefon, suruh bayar bil. Hehe.

kaxx said...

ok lah dia hantar. ingat juga dia dekat kau. kat aku tak ingat pun. haha

Darkk said...

Kaxx, dia sibuk kot. Jangan marah-marah ya?

(-_-") said...

henset aku tipon henset aku sendiri..

agak2 camne perasaan aku mase tu?

mengharapkan awex y tipon.

Budak Malu818 said...

(-_-")...kejamnyer.....hehehe...nk2,kalu tngah tido,pastuh col masok.....hrapkan awek,tp maxis...

"selamat pagi encik,maaf mengganggu..credit limit encik sudah berada di tahap maksima..sila jelaskan,bil encik di maxis centre yang berhampiran..

terima kasih..
hehehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails