Pages

Lunch yang Cepat

"Nasi"

"Ayam"

"Lala"

"Err..Air Mata Kucing"

"Berapa Semua?"

"Err..4 ringgit"

Murah kan? Makcik tu tak tahu yang aku ambek Lala penuh satu pinggan. Tapi rasa cam dia perasan kot. Tapi memang camtu. Kalau tambah air berperisa je. Harga makan 2 lauk jadi RM4. Kalau Air Kosong je, RM3. Tapi tempat tu memang cepat habis lauk. Dah la sedap, murah dan masakan yang penuh kasih sayang. Jadi aku selalu cabut keluar makan pukul 12 tengah hari. Sekian.

Ini lah bentuk Lala. Sungguh enak berkali-kali.

Aku tak makan Lala Sang Teletubbies

10 comments:

yoshz said...

ND Lala satu pinggan berapa?

Darkk said...

@yoshz
ND Lala tu wujud lagi ke?

macha_sezs said...

ahh..saya kesian sama anda..
di sini saya makan dengan percuma sahaja...lalalala~~
semuga anda berbahagia..

Darkk said...

@macha:

makan dengan percuma? tak dak istilah makan dengan percuma. makan nasik dengan ayam ada. apa itu percuma? adakah ianya kaki lembu? ataupun panda?

John Doe said...

gua ingt dengan lala teletubbies pun lu hentam jugak..ha ha

Darkk said...

@john doe

lu jangan bikin wa panas, joe. Lala tu wa buat bantal peluk je. XD

♥chubbycekelat ♥ said...

ala tumei nyerr lala teletabish tuh..
ehehehe..
bak arr sini..
nk cuwik satu mlm..
ley an??
wee..^o^

Darkk said...

@chubby

buleh rasenye..tapi kena tanya kawan2 die dulu ar..saya tak bertanggungjawap atas keganasan mereka

Darab Dua said...

peh!
gua dh lama tak pekena lala ni!

Darkk said...

@darabdua
lu mari sini.gua belanja..2 ketul je.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails