Pages

Entri Emosi Tiada Noktah

Peperangan kawan-kawan, saya tetap hargai

Rule 1

People who have been tagged must write their answer on their blogs and replace any questions that they dislike with a new question formulated by themselves.

Rule 2
Tag 7 peoples to do this quiz and those who are tagged cannot refuse. These people must state who they were tagged by and cannot tag the person whom they were tag by continuing this game by sending it to other people.

LIST THESE RULES ON YOUR BLOG

Share 7 facts about yourself on your blog
- Aku tak suka udang.
- Jangan harap aku makan udang
- Kalau dibelanja pun, jangan harap aku makan udang.
- Aku makan cucur udang tanpa udang. Kalau ada udang, aku muntahkan balik
- Cucur biasa kalau ada depan mata baru aku makan. Tapi cucur udang aku buleh pergi cari sampai Alor Gajah, tapi tetap tak makan udang.
- Aku memahami perasaan udang sampai perasaan dia dijadikan ramuan bahan masak.
- Udang dalam bahasa jepun dipanggil "ebi". kadang-kadang saya tertukar ebi abadi dengan ebi udang.

Tell 7 unspectacular quirks on yours

quirks? apa ini? Muet aku band rock biasa.

A - Aku
I -Ingin
M -Menubuhkan
P -Persatuan
A -Anti
U -Udang
S - Se
M - Malaysia

AIMPAUSM singkatan nama bagi persatuan anti-udang aku nanti.

Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs

Encik Udang No 1
Encik Udang No 2
Encik Udang No 3
Encik Udang No 4
Encik Udang No 5
Encik Udang No 6
Encik Udang No 7


Link the person who tagged you

Gadis Udang Yang Pemalu

Leave a comment for each blogger

Kepada Encik Udang No 1-5, Jangan Malu-Malu jawap Tag aku. Encik Udang No 6-7, lahirkan anak-anak udang yang berperisa Ayam.

p/s: Bila la Karam Singh Walia nak berubah, asyik beri peribahasa je. Tukar la. Negara dah Maju. Sila bacakan gurindam

6 comments:

@tune® said...

byk jer noktahnye...

macha_sezs said...

crypttex: quirk tu habit....
crypttex: unspectacular quirks
crypttex: = habit luar biasa
crypttex: satu sampai tujuh sume aku????
crypttex: demm yuuuuu

yarn said...

errkk...gadis udang yg pemalu???

Izzah Abd Malik said...

hek,same ar tak makn udang. alegik.

hajime said...

kalau burung undan ok ek?

Darkk said...

@tuner
eh, mane ade. tu titik.

@macha
apa tu? sapa crypttex? mesti budak tu jahat gila.

@yarn
ano-ano..*blush*

@izzah
dengan itu, saya lantik awk sebagai presiden anti udang deparment alergik.

@hajime
ah, buleh. ajak raja dia sekali. burung raja udang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails