Pages

Ah, Aku Memang Begitu

Buka mata. Tengok jam. Pukul 12. Aah, Nikmat Hari Sabtu. Buleh bangun lambat-lambat. Tapi yang tak nikmat nya, tak dak orang nak sediakan makanan. Kalau combo dengan itu, pasti hidup ini lebih terasa nikmat.

Bangkit dari tilam. Terus menghadap PC. Memerhatikan apa yang patut. Hmm. Biasa. Tak berubah. Memang la tak berubah. Sebab perlawanan EPL mula malam ini. Haha. Aku bukan lah kaki bola. Tapi Fantasy EPL menyebabkan aku menjadi begitu. Menagih keringat pemain-pemain. Dengan memberi arahan "Skor la Bodoh". Ah, aku memang begitu.

Arahan sebegitu rupa telah membuatkan mereka menangis. Ya, menangis seperti arnab. Aku siap ada bukti lagi. Bukti arnah menangis.


Aku tak bersalah.

15 comments:

@tune® said...

cute nye die..menangis ke malu tuh?

Darkk said...

die tu sape? saya ke? *blush*

hajime said...

tu die malu la...
ko peluk die...
pastu amik gambo...

Darkk said...

@hajime:
ah, dah nangis pastu ambek gambar.mesti la malu. Cube saya ambek gmbar encik tgh nangis. Mesti encek malu

yarn said...

dark pun tau malu kew? keskeskes.... ;p

Darkk said...

auw..saya tahu malu, anda bagaimana?

yarn said...

alamak darkk...pengulangan soalan tu..xleh2...;p

Darkk said...

eh..buleh ape..:D

yarn said...

erm..no comment ;p

Darkk said...

tu ade komen..hehe

yarn said...

mane2? tunjuk sket...

Darkk said...

"Bukti arnah menangis"

haha..xde orang tegur

yarn said...

dark yg buat arnab tu nanges...
tak baek tawuu...

♥chubbycekelat ♥ said...

alahh cumel!
tak cam kiter yg comot..
huhuhu XD

Darkk said...

@yarn
okeh..sowi en arnab..wiwiwi

@lily
ah, ade comot yg chumel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails