Pages

Berbual Dengan Kerepek Siri II

Siri II
darkk: emm..wahai kerepek, apakah kesukaan mu di waktu lapang?
kerepek: aku? lapang? apa itu lapang?

kerepek:ah...sudah..ko suke mempergunakan aku di waktu lapang.
kerepek:aku tak suka.
kerepek:nanti macam-macam kau kutuk aku.
darkk: emm..okay la wahai kerepek
darkk:Aku pegi tanya chaos-ranger. Mungkin dia boleh memberi aku idea.

Aku berlalu dengan sepantas again mencari chaos-ranger

darkk:emm..wahai chaos-ranger, apakah kegemaran mu di waktu lapang?

chaos-ranger: aku? lapang? suka tengok anime. Kadang-kadang aku pergi "kerja"
chaos-ranger:ko tahu aku kerja apa?
darkk: tak tahu
chaos-ranger: aku pergi kerja sambil pegi membawa awek-awek tengok wayang
darkk: wah..ko suka mengorat awek ya?
chaos-ranger: tak lah. aku suka "kawan" je
darkk: owh..camtu ek??
darkk: ko xtak nak bagi aku idea ke?

chaos-ranger: xde idea ar..
chaos-ranger: jap

chaos-ranger:aku ngh download 3gp
darkk: ko dload 3gp ape?
chaos-ranger: 3gp islamic.

chaos-ranger: hehe..
chaos-ranger:ok ah..aku nk main dokapon..bye2..

darkk:emm..okeh..bye..
Haha..tu la sedikit sedutan dari hasil perbualan kali ini. Aku suka bertanya kepada kawan-kawanku. Kadang-kadang kawan-kawan lah memberi aku untuk menulis entri ini. Korang semua mesti tertanya-tanya siapakah chaos-ranger ini. Misteri bukan? Jadi nya, entri kali ini adalah:

Siapakah Chaos-Ranger ?

Aku suka bagi point-point; jadi aku bagi aku bagi (ya. aku suka mengulang perkataan) 3 point untuk memperkenalkan Chaos-Ranger.

*adakah ini chaos-ranger?-sumber dari google image*

1.Seorang Pencinta Wanita
Beliau seorang yang amat menyukai gadis-gadis sahaja dan beliau tidak memilih. Tapi kebanyakkan beliau hanya memilih ikan-ikan kecil sahaja. Itu secara realiti. Tetapi di dalam dunia maya, dia hanya memilih ikan-ikan besar. Ikan kecik dia dissaprove dan terus block profile.

2.Pengumpul Anime Manga terhebat
Sebut sahaja tajuk Anime atau Manga. Pasti dia cakap "aku dah delete". Ya, beliau hanya mengumpul untuk di delete. Haha..ramai yang jenis ini. Termasuk la aku. Ya, aku. Tapi aku bukan la chaos-ranger. Aku darkk yang suka melihat dan delete. Aku tidak mengumpul. Hehe..Beliau suka memberi alasan hardisk penuh atau sebagainya;

3.Peminat .3GP
Pasti korang igt 3gp ehem-ehem kan? haha..aku tahu korang mesti ingat yang tu. Tapi sebenarnya tak, die memang suke cari video-video 3gp yang islamic. Tapi pernah ke korang tgk 3gp islamic? aku setakat ni ada la juga jumpa satu dua. Tapi masalahnya, dia ada banyak. Hmm..aku rase islamik terbalek kot.Hehe..

Haha..sebenarnya Chaos-ranger ini bukanlah indivindu. Tetapi sikap yang mungkin ada dalam diri sendiri. Aku tak cakap semua orang wajib ada. Sebahagian. Eh bukan 1/2 tapi segenlintir la. Mungkin dalam 0.02% aku rasa la. Jadi, musabah la diri masing-masing.

p/s:nantikan entri "tebu dan soya 2"

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails