Pages

Benda Baru

Bila kita jumpa sesuatu baru yang mahu ditunjukkan atau dikongikan kepada rakan-rakan lain, pasti ada suara sumbang yang mengatakan benda itu sudah lapuk atau lama.

Sekali sekali, terbakar juga bila dapat respon macam tu. Tapi kita kewl down. Kita bidas balik,

"Maaflah. Saya dulu tak ada masa nak tengok semua benda dalam internet. Hari ini baru jumpa. Kira nasib baik lah. Kamu dulu ada nasib baik macam saya? Ada? Ada?"

p/s: masa saya menulis entri ini, saya sudah lambat ke kelas 28 minit.

10 comments:

h a n i e said...

ahk..lambat ke..cepat ke..janji nasib baik. bukan semua org nasib dia baik..ye dok

(-_-") said...

ni dah lame post ni. keh keh keh.

Darkk said...

Hani, betul tu. Bukan semua orang nasib baik. Ada orang takde internet, tak buleh la tengok.

Dud, Kihkih. Asal buleh post. Post la. Kihkih.

PURPLE is LOVE said...

wuhuuu.. lek je kan kalo gi klas lambat..

best tol time study..

skang kalo lambat sikit punch card merah..

mintak sign bos mesti kena tanya, apasal lambat?

haihhh *sigh*

Darkk said...

Pepel, habit lambat memang tak buleh elak. kena belajar datang awal la ni.

HazirahMahadzir said...

kadang2 manusia macam tu adalah manusia yg bercita-cita nak jadi pelakon, tapi kena reject.

berlakon dah lama tau, padahal baru tau bila diberitahu.

SnowladieS said...

kte salu lambat 30minit. dgn mke innocentnye hahah! :P

Darkk said...

Hazirah, yep. Betul tu.

Snowladies, kihkih. Jangan selalu lambat. Nanti kena babap.

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

takpe lambat pun.

tapi lambat pegi kelas tuh takleh takpe hohoh.

Darkk said...

Violet, Tapi dah habit susah jugak kan?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails