Pages

Mentaliti Seorang Anak II

Ingatkan anda tentang entri saya yang saya terawal satu hari mengucapkan selamat hari ibu kepada ibu saya? Kalau tak ingat takpa.

Untuk hari bapa pula, saya terawal 2 minggu. Kami adik beradik dah siap berpakat beli pizza kegemaran ayah saya. Ya, ayah saya suka makan pizza. Dan saya dan adik beradik pula hanya menumpang kesukaannya. Kecuali anak no 2. Ada ke pening makan cendawan. Tak parasit langsung. Eh, cendawan ni jenis simbiosis atau parasit ar?

Selepas berberapa minggu yakni semalam, baru lah kami adik beradik sedar akan keawalan sambutan hari bapa. Kami semau terkejut. Dan hari ini, buat sambutan kecil-kecilan juga. Tapi takdak pizza, selalu makan pizza boleh melemakkan diri.

Itu sahaja repot untuk hari ini. Saya rasa tak berdosa, sebab saya tengok ayah saya tersenyum riang.

Sambil tengok The Lost World: Jurassic Park 2.

2 comments:

@tune® said...

hah??
mkn cendawan pening

huih...cendawan butang kn sedap

chanz said...

apa punya anak da. aku sambut semalam dgn kek~~cendawan simbiosis kot..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails