Pages

Komen Anda Buat Saya Ketawa

Kihkih. Saya kelakar bila baca komen kat entri semalam.

Merajuk? Mana ada merajuk. Kamu orang kot yang baca dengan nada merajuk. Itu pasal ada komen yang kata saya merajuk. Nak-nak Macha. Dia kaki merajuk no 1.

Jangan harap nak suruh saya private. Pasal kalau private, malas pulak saya nak invite.

Cerita pasal merajuk. Dah lama saya tak merajuk. Kali terakhir saya merajuk seingat saya, tahun 2006 kot. Ke 2007. Dengan makwe. Cerita lama.

Apa bestnya merajuk pun saya tak tahu. Apa rasa merajuk sekarang ni ya? Rasa macam aiskrem betik ke? Ke rasa kacang soya dikisar halus dengan keju mozarella?

Entah. Kenapa perlu merajuk? Bincang kan.

7 comments:

Koyuki said...

merajuk perlu bila kau nak protes
contohnya kau mintak duit dgn mak nak beli aiskrim betik tapi mak tak bagi
kau merajuk sekali sekala
dalam hal ni tak payah la merajuk, buruk

=D

jo said...

baru manja merajuk...

macha_sezs said...

haha
kagum betul aku orang jadikan komen aku sumber rujukan komen mereka.

haha.

siggplus said...

haha
kagum aku orang jadikan komen macha sumber rujukan komen mereka.

haha.

tasekM said...

saja nk ngengada la merajuk tuuuuu... he he.

macha kuat merajuk...? hmmm... tak dapat dibayangkan. tapi aku cuba untuk mempercayainya. ha ha.

:P


.

M said...

huh! merajuk la sangat~~~

makan lg bagus, kenyang dan sihat!





http://www.perniagaaninternet.ws/r/asyrafmsi

Mr. HFH said...

merajuk merupakan satu kaedah terapi yg baik utk awet muda....
tak perlu nak membuang duit utk cocok botox atau insulin.....
merajuk jer....
dapat jimatkan duit....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails