Pages

Hidup Itu Randum

1. Bersiaran langsung dari UKM. Yo! Lagi tepat dari bilik Kaxx.

2. Sekarang saya sedang duduk secara haram di UKM demi esok saya nak pegi KLCC.

3. Exicited nak pegi KLCC sebab tak pernah pergi sana. Rasa macam jakun pulak.

5. Persatuan Pemblog Bersatu sedang mencari bakat-bakat baru untuk menerbitkan zine sulong mereka. Hantar lah karya yang berkualiti anda ke zine meraka yang diberi judul PungPang. Maklumat lanjut buleh di dapati di blog PBB itu sendiri.

6. Perhatian kepada minah Afrika dalam komuter tadi: Jangan memekak buleh? Orang nak tidur dalam Komuter pun tak buleh la. Nasib baek saya letih tadi. Kalau tak, saya dah campak kamu keluar dari situ.

7. Sudah lah. Saya mengatuk. Sampai no 4 pun tak tulis.

8. Selamat menyambut hari Sabtu semua.

3 comments:

HazirahMahadzir said...

selamat pergi KLCC!

ps/ komuter bukanlah satu pengangkutan yg menyenangkan.

eyemeroll said...

Hoh.
Ko pergi PC Fair kah?

Celaka ko darkk. Tak ajak aku..Hehe

kaxx said...

Haha.

Nanti aku bawa kau yang baik hati ini, jalan-jalan ya?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails