Pages

Papadom & Segmen Baru

Oh, baru saya ingat. Minggu ini, Papadom bakal ditayangkan di pawagam. Saya buleh dikatakan peminat Afdlin Shauki, mahu menonton filem itu di pawagam. Tapi menurut kata beg duit saya, duit yang ada tidak mampu untuk membawa saya menonton ke pawagam. Apatah lagi, menimbang berat badan di mesin timbang 20 sen. Peh, saya bengakrap lepas raya.

Jadi, saya terpaksa tangguhkan rancangan menonton sehinggalah bantuan kewangan saya sampai. Apa-apa pun, kita layan trailer dia dulu. Sungguh pun hanya berberapa minit, cukup buat hati saya duka lara ini, tenang dan tenteram. Eh, sejak bila saya duka lara. Tadi elok je gelak-gelak berborak dalam telepon. Duka lara pesen apa? Pesen Two Point O?, monolog saya sendiri di sudut bilik.



Peh. Tak dak audio pulak. Apa kes tengok trailer tapi tak audio. Macam tengok cerita Charlie Chaplin..Yo! Tapi saya letak juga. Sebab nak tunjuk belog saya ini interatif dan invotif. Hari tu saya tengok, ada suara. Bila nak letak kat sini, tak dak pulak. Ini kes sabotage ke apa?

Owh, saya ingat nak buat satu segmen baru la. Segmen bervideo. Segmen dimana video-video yang saya jumpa dekat internet dan menarik. Saya post dekat belog ini. Amacam? Stedi dok? Anda semua buleh beri nama cadangan untuk segmen bervideo saya ini. Nama segmen. Bukan nama video saya. Saya pun tak bikin lagi video sendiri. Nak berlakon pun tak reti. Apa tah lagi menipu. Cadangan anda buleh tulis di kotak "Anda Bagaimana?". Hati-hati klik kotak tu. Takut terklik iklan pulak, Saya kaya seposeng.

Baik. Saya akan mulakan dengan meletakkan video yang baru saya jumpa masa saya menjelajah KNizam tadi. Website die. Bukan dia. Yo!

Video lagu Black Eye Peas. Diaorang nyanyi masa Oprah anjurkan konsert. Apa menariknya? Tonton la sendiri. Saya pun kagum dengan seni yang diorang buat.



Hebat kan? Oprah siap menjerit-jerit lagi. Memang pesen Oprah doh. Musing ketang.

p/s: Pada saat post ini dibuat, Youtube telah memutekan semua video. Memang dasar sabotage.

p/s 2: Silap. Bukan Youtube sabotage. Plug speaker saya tak on rupanya. Patut la rasa nak sepak diri sendiri.

9 comments:

[a.m.o.i] ™ said...

tiket wayang tak mahal. ko bodek2 akak kat kaunter tiket tu sikit.haha.

Darkk said...

Amoi, hoh. Apa kata ko belanja aku. Ko dengar cerita. Pa-ma, dah kasi duit. Hehe.

[a.m.o.i] ™ said...

dorang mmg bagi duet. duet sewa umah dengan duet banje sebulan yang macam tak cukup. diri sendiri pun kekurangan duet. aku mmg tak lyk nak banje duet. ko ipta ptptn mesti lagi byk dari aku kan. kan. kan. nak sorok2 money ko lak.haha.

Darkk said...

duit ptptn aku, dah lama habis. awal sem lagi.

rayneholde said...

antara sebab len tuk aku tgk selain afdlin -> noor khiriah lol.

Si Aizuddin said...

aku pun peminat afdlin juga.
aku ada cadangan. kau ajak kawan kau yang berbadan besar dan mampu beli satu tiket wayang dan masa dia masuk wayang tu kau menyorok belakang dia. amacam. best tak?
[mcm iklan apetah]

macha_sezs said...

header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-header-

[a.m.o.i] ™ said...

banje besar ko neh. awl2 sem dh abis.haha. tak pe. pasni ko g rompak bank. recommended kalau nak cpt mati: rompak bank cimb mmu.haha

Darkk said...

rayne,
itu la. saya pun. sejak akhir-akhir ni, dia terer berlakun.

aizu,
baik saya tekel anak tokey wayang. [macam dalam drama apatah]

macha,
header. nanti, saya tengah bizi macam laba.laba.

amoi,
mmu ada cimb ke?tak nak gi ar. takut bergaduh dengan pak gad.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails