Pages

Skuter & Gadis

Pujangga Nik Hasby pernah berkata kepada aku. Awek-Awek yang naik skuter, Semua Comel-Comel.

Aku Diam. Betul agak nya kata dia. Jadi tiap kali aku di atas jalan dan jika terdapat gadis menaiki skuter, cepat-cepat aku langgar batas had laju. Melintasi gadis itu. Dan pandang ke muka gadis itu.

Hmm..Berbeza apa yang dikatakan oleh Pujangga. Mungkin comel aku dan comel pujangga tidak sama.

Pujangga Nik Hasby pernah berkata kepada aku. Awek-Awek yang naik skuter, Semua Comel-Comel.

9 comments:

EM AN said...

mungkin yang Pujangga tu maksudkan adalah skuter Comel. mungkin.

macha_sezs said...

aku...er...arr... *blur*

Anonymous said...

pujangga itu menyangkakan setiap makhluk bergelar awek y menaiki skuter tu adalah comel mungkin..
ataupon mungkin definisi comel adalah berlainan bagi setiap insan..
ade y menyangka comel tu adalah susuk tubuh y sedikit tembam seumpama kanak2..
ade y mendefinisi comel sbg bermuka cantik molek tanpa sebarang jerawat atau parut jerawat kelihatan..
ade juge y hanya memandang kemanisan raut wajah awek y memakai helmet steng..

comel adalah komplikasi..

farhanaLicious said...

patut la ramai yang potong saya bila naik motor. kemudian berlalu pergi bak angin. huh!

paiseh said...

kalu dah pesen huduh tu... naik kete kuda pun org tengok mcm kuda!

Hidemichi said...

BUkan comel...tapi perasan comel,pasal ada mamat tu sanggup pintas nak usha muka dia!

♥chubbycekelat ♥ said...

cekgu saye yang montel anak lime tu nek skuter juge.. hee XD

Tny said...

Ha'ah.. lain-lain orang punyai lain-lain taste..

Mungkin dia tu punya comel=debab, mungkin u punya comel=cute.. owh.. so subjective! :D

@tune® said...

"comel-comel"...comel kot...

wa drive pon comel pe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails