Pages

Aku Kena Buat Robot

"Nak Buat Robot"
"Nak Buat Robot"
"Nak Tido Dulu ke Nak Buat Robot?"

Ah, En Khadir. Kalau aku tahu, aku tak pergi jumpa beliau. Kata-kata beliau masih terngiang-ngiang di telinga ku.

"Okeh, saya nak kamu design robot dan alat-alatan dia. Berapa Motor nak kena pakai, Berapa sensor nak guna. Lepas itu, setiap laluan. Kamu perincikan."

"Nanti Emel softcopy kat Saya sebelum pukul 8 pagi esok" tambah beliau lagi selaku penyelia latihan industri a.ka praktikal aku.

"Hari ini awak bebas" sambung En Khadir.

Ya, Memang Bebas. Sebab itu saya balek pukul 2 petang untuk tidur.

p/s: Melaka tak cuti hari ini.
p/s2: Video untuk Sape yang nak tahu Robot ape . Tu demo sahaja.


12 comments:

hajime said...

ah!
ko perlukan all spark!

Darkk said...

@hajime:
ah, itu yang sebaiknya.
aku kena lawan dgn megatron rasenye.

Rajuna said...

bila pulak nak buat robot yang boleh sapu beranda rumah?
penat la.

yoshz said...

susah dowh buat robot. banyak pakai duit. sensor ngan motor. processor dia lagi.

macha_sezs said...

"Nak Buat Robot"
"Nak Buat Robot"
"Nak Tido Dulu ke Nak Buat Robot?"

tahniah.hahaha.anda ade kerja akhirnya..

wow.blog anda memang hebat.sume dewa2 berkumpul.

yanhashim said...

apasal melaka tak cuti?
diskriminasi
tak achi betul
hampeh

Izzah Abd Malik said...

kenapa melaka kena cuti hari ni?

Darkk said...

@rajuna
sapu sampah pun nak guna robot.

@yosh
ah, yup.
memang susah.

@yanhashim
Tu la! *sambil menghentak meja*
Bias betul.

@Izzah
Err..sebab saya nak cuti??..buleh pakai alasan ne?

Darkk said...

@macha
ah, tu lah. Time kasih rasenya aku kat dia.

@tune® said...

buat robot yg leh kuarkan duit la..robot ATM...

xcuti?kikiki

Darkk said...

@tuner
erk..mesin atm tak leh kuar duit ke?
sabtu nanti saya cuti.

@tune® said...

lor..cuti la arini..kan besh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails