Pages

Selamat BerSPM

Masa sekolah dulu, tingkatan 4. Aku tak pernah buat kerja sekolah karangan. Masa orang duduk prep malam, masa tu orang buat karangan dan kerja sekolah yang lain. Aku tak. Orang lain pun ada tak buat juga. Ada yang tidur. Yang biasa buat kerja sekolah masa prep adalah budak perempuan. Ini tipikal. Budak laki main lumba kalkulator saintifik. Aku nak kata champion main, tak juga. Tapi benda ni lah yang buat kalkulator aku hilang. Kira masa sekolah dulu, benda yang paling mewah adalah kalkulator saintifik lah.

Ok lah. Itu je aku nak cerita.

1 comment:

(-_-") said...

ceritalah sekali kita sama sama kena lempang sebab tak siap kerja karangan dulu. kihkih

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails