Pages

Dia & Ehem, Ehem, Ehemnya

Pengumuman.

Paiseh dah update blog. Tapi dia tulis Ehem, Ehem, Ehem sahaja. Gua tafsir, dia bakal melangsungkan perkahwinan tak lama lagi. Baru dapat aura dari Rahimin yang baru kawen kot.

Kalu betul tafsiran gua, kira gua buleh bukak syarikat MLM. Produk dia, Tafsiran. Modal tak ada. Tapi dijual dengan harga RM500. Untung dia senang sahaja, cari dua orang daftar bawah korang. Dapat RM20. Yang bawah korang tu, dapat cari bawah dia dua orang lagi. Korang untung RM15. Kira macam tu lah. Produk kita jangan sebut mana. Yang penting cari orang bawah kita dulu.

Sekian. Ehem. Ehem.

4 comments:

paiseh said...

kalu gua nak klem royalti nak kire macamana ni??

HazirahMahadzir said...

abam Paiseh ni dgn budak2 pun nak berkira.

Darkk said...

Seh, ah lu. Lu tiru gua pun, gua tak de claim-claim royalti ni.

Hzrh, betul tu. Abam paiseh ni pinjam 10sen pun berkira.

Si Aizuddin said...

Ehem, Ehem, Ehem macam kencing tak tus je.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails