Pages

Pokok Hati II

Dia tak pernah lari dari pokok hati yang berada di atas bukit itu. Cuma, dia perhatikan pokok itu dari jauh saja. Dan bila tiba masa pokok itu mahu berbunga. Cepat-cepat dia akan jaga. Siram dan baja secukupnya.

Biar tumbuh melata.

Biar boleh bikin taman dalam hati.

11 comments:

..nOj.. said...

uisshhh dlm sungguh pensiratan ini

tasekM said...

ok. aku teka. ko minat ke budak yg belum akil baligh yek...? budak sekolah darjah 3.

hehehe...

:P



.

Darkk said...

noj,
sila lakukan ayat isi tersirat.

kak tasik,
Yeap!
Kejap. Beza 12 tahun. Takpa. Cinta itu buta. Cewah!

10tonmind said...

sungguh mendalam...xkan ko minat budak drjah 3?bia bona....kihkihkih

jo said...

wah. hati tengah berbunga-bunga la tu..





p/s: budak darjah 6 susah nak bela wo. silap-silap pergi toilet pun mintak teman.

jo said...

wah. hati tengah berbunga-bunga la tu..





p/s: budak darjah 6 susah nak bela wo. silap-silap pergi toilet pun mintak teman.

macha_sezs said...

darkk, sedarlah, kau tu tak hensem mana..sedarlah....

aku bukan apa..nanti kau menangis kat bahu aku jugak.

:P

Si Aizuddin said...

Aku sokong kau bro. Jangan risau. Hati bertaman itu indah walau kau tahu ada peritnya

Liliyuli said...

wahhh! hati sudah berbunga ye? err..sekarang musim ape ye?

cokelat lover said...

sweet =)

aishah_conteng_je said...

alahai. dimana kan ku cari ganti?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails