Pages

Dem!

Tak pernah-pernah gua kena buat kelas ganti kat Resort. Tiba-tiba lecturer kata ada kelas ganti dekat sana. Apa kejadahnya? Lagi pula, gua dalam dillema nak pergi ke tak nak. Macam biasa, gua berat ke tak nak.

Entah-entah suruh dengar ceramah MLM kot.

4 comments:

cokelat lover said...

syok tu kelas gnti kt sana..
kalo ak lg suka..haha
klik2 nuff...

Si Aizuddin said...

Gua syak semacam juga. Tapi lu sangka baiklah dekat lecturer sendiri

jo said...

kalo ada sesi melantak tu, pergi je lah....

paiseh said...

ah! kalu buat kat ostel pun, lu berat nak pegi gua syak~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails