Pages

Yah!

Yeah! Malik tu sebenarnya gua. Gua mula-mula letak diri gua jadi watak utama. Tapi, bila fikir balik, tak randum lah kalau letak nama gua. Gua pilih nama Malik. Amacam? Randum tak?

Sekarang, kelik iklan nuffnang gua sampai beratus. Gua nak bayar duit tambang pergi Terangganu, trip kelas yang dipaksa. Takdak duit ni. Gua sebenarnya, malas nak pergi sana. Sebab selalu sangat dah pergi Terangganu. Dari kecik sampai besar. Speaking Terangganu pun fasih. Speaking Beseroh apatah lagi. Tapi mengenangkan kena paksa. Gua tak buleh buat apa lah. Gua sorang je tak bayar lagi ni. Kesian kan?

5 comments:

macha_sezs said...

dah cashout nuff 2-3 kali pun nak cakap kau miskin lagi??

ceh.

"Gemuk, Gemuk, Gemuk, Gemuk, Gemuk, Gemuk"

cokelat lover said...

owh..cian..dh kelik dh ;p

paiseh said...

dah cashout nuff 2-3 kali pun nak cakap kau miskin lagi??

ceh.

"Gemuk, Gemuk, Gemuk, Gemuk, Gemuk, Gemuk"

*tanda gua setuju dengan macha~

jo said...

macha dengan paiseh.
buat julung kalinya gua setuju dengan diorang.


"gemuk.gemuk.gemuk.gemuk.."

Si Aizuddin said...

Ye la kesianlah ni. Aku keliklah ni.

*Dalam diam gua setuju dengan macha, paiseh, dan jo*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails