Pages

Jimat Cermat Amalan Mulia

Saya sekarang tengah kumpul duit nak beli bahan-bahan nak buat kapal.

Ye!

Sungguh! Saya tak tipu!

Ini kisah benar!

9 comments:

Boneka tak sakit said...

mcm idea yg genius je!! lepas pencen leh buat hobby melayar serius genuius dan menarik!!

Si Aizuddin said...

Dulu aku pernah buat sekali. Tapi bujet kecilan saja. Sekarang masih terkaram di parit dekat simpang rumah atuk aku

10tonmind said...

kapal jenis ape yg ko nk buat nih???

macha_sezs said...

saya sedang kumpul duit!

siggplus said...

kapal korek?

kaxx said...

lah. apa pasal tak tumpang aku saja. kapal aku luas tu.

aishah_conteng_je said...

eh..kamu nak bawak saya naik kapal ke mana ni?

bestnya!!terasa macam titanic!

c-boz00 said...

jaga2,sekarang musim kapal terbakar..

cacah said...

hmmm semoga berjaya.
ini bukan pengaruh cerita maryamah karpov kan? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails