Pages

Saya adalah Saya

Seorang yang tak pandai meluahkan perasaan di blog. Saya pernah cuba mahu menulis tentang perasaan kecewa marah gembira hepi. Tapi saya tak dapat lakukan itu. Saya hanya pandai menyampaikan perasaan itu dengan membuat aksi-aksi seperti contoh tidur, baring-baring, main gama dan juga mencarut sekali-sekali.

Pernah sekali saya tanya rakan saya, "Gua reti marah?". "Lu reti. Tapi lu salurkan di tempat yang salah" kata rakan saya sambil mencucuh palam pencucuh di tempat yang salah semasa membaiki kereta customer.

"Gua salur kat mana?" tanya saya. Tak berpuas hati.

"Alah. Lu selalu sangat marah. Sampai lu tanya gua pun, macam nak marah" kata dia. Di samping itu, dia mengiau memanggil awek yang lalu lalang. Dengan muka hitam, tangan berminyak masih punya hati untuk mengorat. Tapi takpalah. Kita bukan tahu jodoh datang dari mana.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails