Pages

Pagi yang Cerah Di Melaka Betul-Betul Menggangu Waktu Biologikal Tidur Aku

Oh. Nampaknya, aku sudah kehilangan idea untuk mengupdate belog setelah aku terlebih fokus menulis beberapa bahan untuk projek penulisan yang baru.

Takpa lah.

Aku taip saja dulu. Mana tahu nanti datang idea.

********

Menulis belog bukan kerja sebarang main tulis aja. Walaupun randum-post, idea kena tetap ada. Kalau terbabas tulis dan kemudiannya, terpost. Ianya mungkin akan...












Jadi macam entri yang ini.

p/s: Aku baru menang hosting percuma untuk setahun. Domain je belum ada. Kalau dah ada, mungkin aku beralih kepada Avakadabra.com pulak. Okeh tak?

5 comments:

JMR said...

nice avakadabar.com..realiti kan nyer ye..:-0

siggplus said...

beralih hosting percuma untuk siggplus pn boleh jugak..heh

tasekM said...

lain macam je bunyik ko punya 'terpost' tu darkk. sila geget budak 'tu'.

hahahaha....




.

jo said...

oke bangat deh!

macha_sezs said...

perhh..dah femes sekarang..nak tukar dotkom pula.

gila lah!!

dah femes nanti jangan lah hina aku, ya?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails