Pages

Repair Kotak Komen

Masalah susah nak komen di blog saya semakin menular semakin teruk nya. Sampai saya nak balas komen Macha dengan maki-maki pun tak buleh. Ini betul-betul memunah ranah kan hati saya berkobar-kobar mahu memaki beliau.

Jadi, saya cuba mengubah apa yang patut, mencari masalah yang terpencil. Tetapi tidak berjaya jugak. Akhirnya, atas nasihat pakar penulis blog bosan tetapi mempunyai fanatik yang berkoyan-koyan, iaitu siggplus mencadangkan saya meletakkan widget menarik menyelesaikan masalah ini.

Widget itu bernama Intense Debate. Harap selesai masalah saya selepas ini. Dan saya lagi rajin mereply komen-komen anda, harap-harapnya.

Kalau malas nak letak login id dan lain-lain, dekat situ. Cuba masuk ikut Open ID. Kotak oren. Letak url blog dan tekan enter. Dan kemudian dia bawak korang ke satu page site yang mintak emel dan password yang anda gunakan untuk blog anda. Dan setel.

Apa-apa pun selamat mengomen dan berpoya-poya di ruangan "Anda bagaimana?"

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails