Pages

Satu Malam

"Aku nak berenti merokok", kata aku kepada gadis itu via handphone.

Suasana jadi sepi seketika.

...

Kemudian, aku pecah kesepian itu dengan berkata;

"Terkesima?"

"Ha'ah" jawab gadis itu

"Kau merokok?" tambah gadis itu lagi.

Dengar sahaja soklan itu, cepat-cepat aku campak handphone aku ke dalam sungai. Kemudian aku karate sidemirror motor aku bertalu-talu. Dan aku terajang terbang pendatang asing yang ada berhampiran denganku. Hati aku panas. Ada ke patut tanya soklan tu camtu kat aku balek? Dah aku nak berenti merokok. Kompen ar aku merokok. Dah bagi jawapan pun, tanya lagi. Tensen betul aku dengan perempuan. Huh.

Jadi persoalan dia sekarang, apa nombor model handphone nokia yang buleh dibeli dengan harga bawah seratus. Aku dah lupa ar. Pasal aku pakai sekarang. Aku, pasal Handphone-handphone tak tahu sangat. Cerita di atas tak betul pun. Aku reka saja nak cover tak menahu aku pasal handphone. Berjaya tak? Hehe.

4 comments:

paiseh said...

tak berjaya..
gua lebih pecaya cite kat atas. hahahahahahaa..!

@tune® said...

50-50 la...
wa x terkasima sgt..
lebih kepada teruja

Hidemichi said...

sapa suh buka pekung! gadis tu anti perokok aku syak...

izzy said...

bengong!
sengal!
bagi balik seminit aku!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails