Pages

Hari Itu

Hari tu, aku jatuh dari motorsikal. Dekat bukit. Yang tak pernah aku jatuh. Tiba-tiba terjatuh. Mungkin lajak yang diambil terlampau banyak. Menyebabkan aku jatuh secara mengejut. Aku jatuh menghala ke kiri. Tidak bergolek. Hanya terseret ke tepi. Kecederaan? Hanya tapak tangan ada tiga tanda luka. Bintik-bintik sahaja.

Lepas terjatuh, aku gelak. Gelak Kuat-Kuat. HAHAHAHA.. Kerana;

Awek-awek yang berada di tempat kejadian semuanya tak cun, dan tak sampai tahap yang aku suka.

Aku bersyukur.

7 comments:

kaxx said...

ko masih belum pandai menungang motor.
sila banyakkan berlatih..
ha-ha

Nikotin said...

kesian...:)

Darkk said...

kaxx,
bukan aku. tapi motor yang tak pandai menunggang aku.

nikotin,
kesian je? buah-buah tak dak ke?hee

KARKADEWA said...

fuhh~
nasib baik...

Darkk said...

karka,
itu lah. sek baek tak cun. tu yg aku gelak je.

macha_sezs said...

ko jatuh kat bukit tu ??

hahahahaha.
tu la..ngumpat met lagi aritu...

n a d e 3 r a h said...

tu la... asik igt liyana jasmay je...
kn da jtuh...
muka pdan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails