Pages

Reviu Cincai: Apa Aku Pada Waktu Ini - Siren

Ye lah, Yelah. Aku bilang sama itu Hazim. Dah masuk ni kali ke 3 die kasi tahu yang dia ada lagu baru. Mula aku baca kat belog dia, lepas tu die jerit aku shout out box aku. After dat, die PM dekat Forum SembangToys. Lepas after dat, die jerit dekat Y!M. Bagus promosi die. Sek baek tak buat promosi iklan TV, radio dan iklan di site google. Rasa-rasa nanti dia buat kot.

Siren - Apa Aku Pada Waktu Ini

Aku mula-mula baca kat belog dah download dah lagu dia. Pergh. Melayan melentok jua hati ini. Berbunga-bunga macam kaca. Melodi yang membuat gadis-gadis mampu berteriak dan menangis sawan lalu pengsan jika di dendang secara live. Para-para indie lain terkesima lalu membonceng motosikal yang kebetulan lalu semata-semata mahu membakar gitar Hazim kerana Lagu tu.

Lirik-lirik yang mudah faham dan tak seberapa puitis amat sesuai dengan golongan budak-budak sains, budak-budak matematik tambahan dan juga golongan makcik pakcik veteran yang mahu sesuatu lagu yang baru ketika mahu ke pasar. Budak kecik yang sedang menangis pun buleh terdiam dengar lagu tu.

Mahu turut sama dengar lagu yang baru itu? Biar aku sediakan link dia dekat bawah. Permudahkan kerja.

Lagu Siren Yang Baru Yang Aku Suka Dan Mahu Kamu Dengar

Ha, Amacam Hazim? Aku dah Up Lagu kamu. Upah promosi: Kamen Rider SIC lengkap sepanjang zaman.

3 comments:

hajime said...

ah!
nice!
erk!
SIC?
x dpt jack...
kalau shfiguarts tu buleh la kot...
ops!
(lari2!)

macha_sezs said...

haha..aku baru nak buat entry pasal lagu ni...ko dah buat dulu..malas la aku nak buat jugak. kang ko kompelin aku tiru ko.

lalala~

jime.
nak transformers lama.
yang baru ni aku tak minat.

aku olskul.
(konon)

Darkk said...

buat la..ngade2.

tu semua alasan tak buat je.

ha-ha. *Berlalu pergi sambil tendang tin dan calarkan BMW orang len*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails