Pages

Entah Kenapa..

Entah kenapa, sejak akhir-akhir ini aku rajin menulis entri. Kadang-kadang, dalam satu hari itu. Aku post dalam 2, 3 entri jugak la. Adakah aku berubah menjadi rajin? Atau pun ketagih belog? Atau pun...

Biarlah aku bermuhasabah diri sebentar. Lagi pun mak tengah bising-bising tu, tak tidur lagi. Esok ada ko-ko, baju pengakap dia tak gosokkan lagi. Kena gosok sendiri. Terpaksa aku gosok sendiri.

Semoga bertemu lagi esok.

Oppss.. Sebelum tu, kamu kena ucapkan Selamat Hari Jadi kepada Pujangga Nik Hasby, kerna Hari ini merupakan Hari Jadi beliau yang ke Dua Puluh Dua. Dude, Mu Tue Doh. Derah ar nikoh. Dok sabo nok makan kat meja pengating.

3 comments:

Irfan F-one-R said...

baru jer masuk bulan april dah 22 post entry kau letak..

hebbak2..

ajaa~ said...

post je la time free tu..
t kan dah xfree..xdapat dah nak baca new story

paiseh said...

lu byk makan semut ni gua syak. rajin lain macam jeh.

*apehal lu nak sibuk kat meja pengantinplak? nak kena cucuk denagn keris?
hahahahhaa...!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails