Pages

Saya Suka Nasi Ayam

Saya Suka Makan Nasi Ayam.Ya, semua orang suka nasi ayam terutama aku. Ramai orang suka makan nasi ayam. Eh, tiba-tiba rasa nak makan nasi ayam pula. Siapa boleh belikan? Cik Maimun? Pn Kah? Atau En Soleh? Haha. Kesian kepada meraka semua menjadi hamba kepada aku

*nasi ayam yang diimport dari Uganda*

Hari ini aku update entri pantas sahaja, Saya Suka Makan Nasi Ayam. Ya, itulah ayat time aku tak dak idea sangat atau pun blur tak tahu nak tulis apa. "Saya Suka Makan Nasi Ayam" juga menjadi ayat kalau nak test pen kat kedai. Aku suka tulis ayat itu.

"Saya Suka Makan Nasi Ayam"

Kalau korang pergi kedai nampak ayat itu kat test board. Maknanya, darkk was here

Selamat Mencuba. Apa ayat unik korang?

p/s:nantikan post aku bertajuk "Tebu & Soya"

2 comments:

whoami said...

Nasi ayam restoran Mee Rebus Ramlee memang sedap giler... Kalu ko datang ipoh try la, recommended.

Darkk said...

ha..buleh2..nnt aku dtg ipoh ko..ko bawak aku g sane.. XD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails