Pages

Berbual Dengan Kerepek Siri 1

Antara perbualan aku dengan kerepek yang sempat dirakamkan:
kerepek: update la post ko
darkk: ko ne ..
darkk: saje je nk wat aku tulis blog aku lagi..
darkk: xdak idea lak..

darkk: ade aku wat loco-loco lagi kang

kerepek: hahaha
kerepek: tu post x bermotif
kerepek: hhaha

kerepek: k

darkk: pe kate ko bagi idea..
kerepek: aku pon xde idea...
kerepek: hahaha

darkk: ko bagi je point bangang..
darkk: aku xdak point bangang due to exam week..
kerepek: blog-perlukah kita jaga hati org lain tym blogging
kerepek: elobrate

kerepek: 35000 pp
kerepek: esok aku nak tgk

kerepek: hahahahahaha
darkk: wokeh..
darkk: tapi xde ar 35000pp..

kerepek: hahaha..up to u..
kerepek: k la

kerepek: aku nk tgk stat ni
kerepek: da~~
Aduh..dah ada pemintaan pulak. Heh, salah aku gak. Sapa suh minta point. Kang dah dapat topik serious. Sek Baik tak kena 35000 patah perkataan. Jadinya topik kali ini adalah

Adakah Perlu Kerepek Menjaga Hati Orang Lain Ketika Beliau Blogging?

Aku rasa Tidak Perlu. Kenapa aku cakap macam tu? Haha..aku ada 3 point untuk ditulis pasal tu dalam entri kali ini. Berikut adalah point-pointnya.

1. Kerepek tidak mempunyai jari untuk menaip
- Anda semua mesti pernah melihat kerepek kan? Kalo macam tu, ingin aku mengutarakan satu soalan. Berapakah jari kerepek? *semua diam*... Ha, takde kan?. Kalo takda macam mana beliau nak menaip menggunakkan keyboard? Mungkin boleh, kalau beliau menyuruh orang lain menaip untuk beliau. Hal ini membawa kepada point yang berikut;

2. Kerepek tidak boleh bercakap apatah lagi bercakap mahupun berfikir
- Kebolehan kerepek sebenarnya terhad. Beliau tak seperti kita. Bukan cacat atau malas. Kerana sejak azali lagi, memang kerepek mempunyai sifat yang terhad.Beliau tidak meminta dijadikan begitu kerana...*point seterusnya*

3. Kerepek bukan manusia tetapi beliau adalah makanan
- Kalau dah makanan, buat cara makanan la. Tak perlu la nak blogging. Kerana makanan tugasnya adalah untuk dimakan. Tak payah la, nak blogging. Nak luah isi hati sana-sini. Emo tak tentu pasal. Karang puisi la. Hape la. Pastu pinjam ayat lagi. Quote sana-sani..Haha..

*kerepek yang bakal aku ngap*

Haha. Tu je la entri terbaru yang dapat aku sudahkan kali. Aku nak pergi buat revision dah ni. Sok paper final start.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails