Pages

Tertarik Dengan Tawa Mu

Berbekalkan Roti Krim Double Creme Apple & Cream High5, aku menulis entri kali ini. Ah mengapa aku kekurangan idea untuk menulis secara tiba-tiba. Tadi dalam toilet, bukan main lagi idea mencurah-curah. Mungkin gerangan tuan empunya hanphone berkamera sudah tidur, jadi nya aku membatalkan niat aku untuk memperlihatkan koleksi kad magic the gathering aku.
Boleh saja aku mengunakan hanphone beliau tetapi aku tidak tahu di mana kabel usbnya.

Mata masih cerah. Hendak saja aku berasap tetapi angin dalam badan tidak lagi hilang. Aku marah betul dengan penyakit angin ku ini. Bila kembung di perut, ku urut-urut. Angin tu pindah ke belakang. Bila urut di belakang, angin itu pindah ke bahu. Hendak saja ku urut ke dubur. Biar pindah ke bawah lalu keluar bersama luncai dan labu-labu nya. Tapi malang, tanganku bukan la plastik Giant. Boleh dibentuk, digumpal.

Aku mula membuka website berita online. Mencari idea untuk menyudahkan entri kali ini. Ah, terjumpa satu link yang menarik hati. Ada kaitan dengan kawan aku.

*gambar ini dicilok oleh bernama darkk*

Gambar di atas merujuk kepada jenis-jenis kotak rokok yang bakal diguna pakai tahun hadapan. 40% bahagian depan kotak akan memaparkan gambar kengerian akibat merokok. Dan di belakang kotak, 60%.

Wah, ini sudah bagus. Ini boleh menimbulkan rasa ngeri kepada perokok-perokok di Malaysia. Tapi tak tahu la kalau memang mereka ini mempunyai idea yang lain pula. Seperti menyuruh auntie kedai membalut kotak rokok dengan surat khabar atau pun hanya membeli rokok dan kotak xyah, bungkus buat pegi mekah..(ayat member aku..pe bende la kaitan bungkus dengan pegi mekah). Bagi aku, kotak rokok tahun hadapan memang mengerikan. Memang aku tak pegi belinya pasni. Suh kawan beli, pastu pau. Haha..

2 comments:

hajime said...

nak ngk koleksi magis!

Darkk said...

dah ade gmbar..tggu kan je la..
hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails