Pages

Customization? Now Or Never..

Hi yah fellas...

Customization atau pun dalam bahasa Melayu yang aku rasa kan maksud dia adalah pengubahansuaian mengikut citarasa sendiri, mengubah apa yang default mengikut citarasa masing-masing. Hehe..entah la. Aku pun main tibai je.

Akibat kebosanan di malam ini, aku telah mengubah sesuatu yang aku rasa kan sudah lama tidak diubah. Kerana dek kebosanan, aku mengubah. Apa yang aku ubah?.. Pasti kalian tertanya-tanya. Sabar semua. Kita akan go thourgh semua. Usah Bimbang. Aduh..mengapa aku berbahasa baku? dan mengapa aku mengulang ayat yang membawa maksud yang sama.Geli sungguh aku membaca semua ini. Sungguh pun aku yang menaipnya. Aku tetap berasa geli. Geli hingga rasa hendak mengeletek orang.

Ah..sudah..okay..XD

Kita akan pergi kepada pengubahsuaian pertama yang aku lakukan pada malam ini iaitu aku telah mengubah suai desktop PC Morning Musume aku kepada yang sesuatu lebih abstrak (aku rase abstrak la..).


*theme beruang naik ke atas*


Ha.ini lah pengubahsuaian yang telah aku lakukan. Aku telah menukar wallie Ai Takahashi aku kepada beruang yang terbang. Cute tak?..Aku rase tak sebab cuba perhatikan bakul yang sangkut dekat kaki beruang tu. Ada sebakul tengkorak. Menakutkan kan?kan?kan? Ya..di sebabkan itu lah aku memilih wallie ini sebagai theme desktop aku.

Kurang icon atau shorcut dalam desktop aku? Pebarang shorcut kalau sudah pa~waa keyboard shortcut. Setakat nak bukak My Computer. Hanya tekan Ctrl + e sudah jadi. Hehe, sebenarnya aku ada shorcut yang lain. Cuba perhatikan di taskbar, berhampiran jam. Di situ lah aku sorok kan shorcut-shorcut yang lain.

Taskbar di atas menunjukkan aku ingin menjadi lain dari yang lain. Korang xbosan ke taskbar kat bawah? Aku da..Sejak darjah 2 lagi aku jumpa taskbar kat bawah. So, aku membawa kelainan kepada PC aku ni. Aku juga mengunakan taskbar classic supaya kena dengan theme. Rase nostalgia sket.

Wallie=Free
+
Icon=Free
+
Susun Atur=Free
=
Kepuasan Diri = Priceless

Hehe..aku juga telah mengubah suai blog aku ini. Cuba perhatikan di sidebar. Sudah ku tambahkan beberapa item yang menarik. Link-link kegemaran ku, sedikit susun atur dan yang paling ketara sekali adalah shoutbox. Lepas ini, korang boleh la shout kat situ. Bosan-bosan boleh jenguk-jenguk blog aku. Mana tahu boleh bertemu jodoh ke dalam shoutbox..wahaha..

Mungkin aku akan ubai suai lagi blog ini supaya jadi lebih interaktif. Jadi, selalu-selalu lah menjenguk ruang ini.

Berani untuk mengkritik

3 comments:

hajime said...

ah!
takahashi ai!
aku sukak fujimoto miki ngan koharu kusumi skang ni...
kussumi kussumi!
kussumi kussumi!

Darkk said...

haha..
miki dah pencen skang ne..
aku pun ske koharu..

hajime said...

yup!
tu a...
1st2 aku suke ishikawa rika!
then yoshikawa hitomi!
pastu miki!
now kusumi koharu!
kussumi kussumi!
kussumi kussumi!
(sambil layan joshi kashimashi monogatari 3)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails