Pages

Kempen Piala Dunia 2010

Malaysia kalu masuk pun, gua tak harap diorang buleh lepas peringkat kumpulan. Tapi kalu lepas, mirikal lah. Pemain Malaysia tak tahan presure. Kalu kalah, salahkan orang lain. Heh.

Gua , Argentina.

Pasal kelayakan diorang goyah. Tak perlu sokong team power sangat. Bosan jugak kalu takde kalah ye dok? Kalau Menang je, makin sombong. Tak pratis. Kalu kalah, ada jugak pratisnya.

Pilihan ke dua, Sepanyol.

Ha? Apa? Kenapa tak pilih Portugal? Owh. Gua anti penjajah. Sebab itu gua tak suka jugak team England.

Malam ini, kick-off Piala Dunia. Jadinya, gua harap ada Shakira datang bergelek di padang. Baru lah sportmanship. Tak gitu?

3 comments:

Si Aizuddin said...

Kita serupa.

Aku pun Argentina. Dulu aku dengan Tevez tu selalu ngorat awek sama-sama. Tapi dia selalu tak dapat. Aku je yang dapat.

PURPLE is LOVE said...

tak minat bola sgt..

tapi boleh la layan gak..

tak sokong mane2.. eheee~

Darkk said...

Aizu, Ah! Tiru. Pemeniru!

Purple, tak minat takpa. Jangan mengamuk sudah bila pakwe tak layan anda berSMS.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails