Pages

Sempena Merdeka

Sempena hari ini Hari Kebangasaan kita yang ke 50 ++. (Aku dah lupa kounting dia), aku berhartal di rumah. Duduk rumah, lepak-lepak main game, tengok tivi, layan komik, kacau budak tabligh, tidur sunat, mandi, solat sunat, wajib dan lain-lain.

Di samping itu, aku juga berpuasa. Apa gila bulan ramadhan tak posa. Untuk berbuka nanti, aku telah order makanan melalui talian. Air tebu pun juga melalui talian.

Jadi, ini lah sambutan kemerdekaaan bagi aku. Anda bagaimana?

Post Script: Tak larat nak tulis panjang-panjang.

3 comments:

kaxx said...

tajuk sama dengan macha. aku sudah fikir sonsang. titik dua bertidih penutup kurungan.

macha_sezs said...

tajuk pun mau plagiat kah?



dasar kutu.

Darkk said...

Plagiat?

Celah mana?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails