Pages

Kenapa Lama Tak Membelog ?

Owh. Hai. Kita bertemu lagi dalam sesi Abang Darkk Membelog. Seperti yang kita tahu, abang Darkk sudah lama tidak membelog kerana kekangan waktu, masa, tenaga dan duit. Bila berkesempatan macam ini, abang Darkk akan memebelog tentang masalah tidak sempat membelog. Jadi tajuk kita hari ini adalah,

Kenapa lama tak memebelog ?

Ya, itu lah tajuknya. Kenapa lama tak memebelog. Seperti yang kita tahu, pebelog tegar akan membelog belognya, setiap hari. Hal ini kerana, mereka suka. Mereka suka belog mereka dibaca dan dikomen. Mereka juga suka isi tulisan belog mereka dibincangkan di mana saja pembaca belog mereka berada. Lagi ramai yang masuk ke belog mereka, lagi meraka suka. Ini semua adalah teori dan pengamatan dari saya sendiri.

Terlampau banyak sebab kenapa pemeblog suka membelog. Ada yang menjadikan belog mereka ini sesi terapi, luahan perasaan. Ada juga yang gedik memeblog, ada yang ikut trend, ikut kawan. "Ko ada belog?", "Takda."; Jadi nya mereka rasa mereka tak kewl. Ada yang memang nak berkongsi ilmu, ada yang berniaga. Dan lain-lain lagi.

Bila mereka suka memebelog, hari-hari mengadap belog. Sudah jadi kebiasaan bagi mereka. Maksudnya mereka akan memebelog satu hari, dan juga hampir-hampir menjadikan belog mereka sebagai homepage.

Oleh itu, sekian saja. Tulisan saya untuk kali ini. Maaf kerna saya sudah katakan tadi, saya kekangan waktu dan tenaga. Jadinya seperuh saja yang buleh saya tulis tentang ini. Jadi renung-renungkan lah, dan selamat berinternet.

2 comments:

DilOt said...

ko ada belog?

aku pun de blog

last2 page tu bersawang,,,huhu...

dilot tak tahap tegar..hanye suam2 air panas yang tak menggelegak je..

Si Aizuddin said...

kau ade blog.

aku ade belog.

aku dah jdkn homepage pun

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails