Pages

Selamat Hari Jadi Saya

Ucapan selamat hari jadi yang paling syahdu saya terima yang hampir buat saya hampir menangis adalah bila mak saya sendiri ucapkan. Peh. Memang rasa terharu sangat-sangat.

Tapi saya tak menangis lah. Tak kewl pulak menangis masa pergi open house. Nanti apa kat tuan rumah.

Tak manis. Cuba bayangkan tengah suap ketupat sambil mata air mata bercucuran. Tak kewl gila lah.

Oh ya. Hari jadi saya dah lepas lama dah. Apa-apa pun terima kasih semua orang yang wish!

5 comments:

Ain.Ilyana said...

alololo manisnya.
:DDD

tasekM said...

hepi befday adek akak.




.

helomynameisjaye said...

selamat harijadi fawwaz tahir!

Darkk said...

Thanks Ain!

Thanks Tasek M! Nak duit raya. Please? *insert muka comel*

Thanks Jay! Harap dah tengok Chuck season baru ya? Hehe.

Is said...

mak aku sms jer.
tapi aku ttp terharu sbb dia org yg 1st wish kat aku.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails