Pages

Perasaan Puas

Secara jujurnya, aku ada sedikit bengang dengan Barcelona kerana dia gagalkan Arsenal untuk mara UEFA CL pada season lepas. Walaupun Barcelona sebenarnya, second team yang aku sokong dalam dunia bola sepak ini selepas Arsenal. Tapi tak lama selepas itu, rasa bengang itu menipis dan hampir hilang.

Tapi semalam, perasaan bengang dengan Barcelona betul-betul hilang, selepas mereka mengalahkan team Jose Mouriho dengan jumlah jaringan yang besar. Kenapa aku tak panggil team Real Madrid? Sebabnya, Barcelona membelasah Real Madrid dengan jumlah gol yang besar itu adalah perkara biasa. Tetapi mengalahkan team Jose Mouriho, manager yang dikatakan Genius Ribuan Tahun bagi sesetengah orang, membuatkan aku rasa puas hati dengan pencapaian Barcelona.

Genius Ribuan Tahun konon...

Kah ka..eh, tukar gelak.. Huhu..

Barcelona 5 - Real Madrid Telur Ayam.

Tapi kesian adik Messi tak skor. Huhu.

2 comments:

kaxx said...

Kehkehkeh. Nak menangis aku tengok BArca hebat sangat.

Material Lab said...

THIS IS BARCA!!!~~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails