Pages

Reviu Cincai: Iron Man 2

Oh.Saya menonton dalam keadaan sakit. Pada skala 1-10 sakit, saya kasi 7. Tapi Iron Man. Cemerlang lah!

Senang cerita, sapa puas hati dengan cerita pertama dia. Dia akan puas hati dengan sequel ni. Tony Stark masih ego macam dulu. Rhodes serius macam dulu. Seketeri Tony Stark masih comel macam dulu. Seketeri kepada Seketeri Tony Stark sangat seksi dan buleh mematahkan tengkuk tanpa disedari.

Efek CGI. Macam dulu-dulu jugak. Cuma saya rasa, suit-suit dalam Iron Man 2 ni. Tak berapa nice lah berbanding Iron Man dulu. Saya menjerit kekewlan bila Tony Stark pakai suit Iron Man dari briefcase spesel dia. Tapi malangnya, suit tu macam kelakar pun ada. Saya lagi suka kalo dia tiru dari kartun dia sendiri. Smart-smart. Cun-cun.

Cerita kali ini, lebih juga menjuruskan kepada kemunculan The Shield. Mungkinkah ini petanda yang akan ada movie Avengers? Kita tunggu dan lihat. Oh Captain Amerika pun ada dalam movie ni. Tapi shield die je lah. Hoho.

Apa yang saya tak puas hati, musuh dia. Misti berlawan dengan musuh yang cuba copycat suit Iron Man tu sendiri. Tapi musuh dia takde lah mengecewakan jugak. Jahat perabis.

Lepas ini, nak tengok Iron Man lawan the Mandarin pulak.

Rating Cincai: 4.2/5 bintang.

6 comments:

macha_sezs said...

shield yang dia buat lapik tu captain america punya eh?

patut macam pernah nampak...

said...

tak yah pi panggung
dah leh baca sinopsis kat sini

kuikuikui

helomynameisjaye said...

i think so too la.sbb dia kena slowly introduce misi The Avengers.now that Captain America mubi is on its way, it will only be a matter of time.

siggplus said...

demi mengelakkan spoiler, gua kasi skip baca entri ni lepas baca rating lu.

heh.

malam ni gua nak tengok muvi ni

puding roti said...

aduh tak sabor nk p nengok. wee

fndrocka said...

hurmm...scarlet johanseenn adalah terbaik

Berwajah Baru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails