Pages

Bosan Si Bosan

Hi, nama saya Bosan. Bila saya bosan, saya akan menulis. Tulisan saya mesti berkisarkan pasal kebosanan hidup yang membosankan.

Lepas menulis saya akan bosan, dan tertekan dengan kebosanan. Kadang-kadang saya akan berguling-guling untuk menghilangkan kebosanan. Ternyata, keadah itu hanya menambahkan kebosanan saya.

Saya ada terfikir dua, tiga hobi. Contohnya, membaca buku dan melukis panorama. Tapi saya rasa saya tak ada bakat dalam dua-dua tu. Jadi, saya beralih kepada menulis. Ya, menulis. Saya akan tulis beberapa ayat yang saya rasa sedap sendiri baca. Kemudian, saya akan post di belog saya. Buat sebagai entri.

Mana la tahu, takut-takut ada komen. Buleh saya reply komen.

Selang masa saya tunggu entri saya di komen, saya terasa bosan. Jadi, saya mahu mengambil gambar. Oleh untuk itu, saya mahu memperolehi kamera SLR untuk mengambil gambar yang berkualiti tinggi. Tapi saya tak ada duit.

Kesian kan?

"Saya pohon pihak yang membaca ini, dermakan la seberapa yang anda mahu, agar Bosan dapat membeli kamera yang dia inginkan. Sama-sama lah kita membantu beliau" - Darkk

6 comments:

Sasha Sharifuddin said...

eh..
kawan saya nak jual canon slr 300d.murah kot..ntah.kalo berminat, sila tinggalkan mesej di chatbox belog saya.nnt saya boleh dapatkan details.

ps..kita sekampung.nenek saya rumah kat kampung masjid.

DilOt said...

teringin gak nak beli camera nikon d60 ke...tp..hehe...tak dpt lg...

helomynameisjaye said...

aku pon bosan.jom tgkp gambo!

Budak Pensel said...

tunggu hujung tahun , ade sale.

Si Aizuddin said...

d90 best. pegi plaza pudu. kedai nikon disana agak bagus

sharamli said...

b0san...
xjadik nk k0men

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails