Pages

Karya Buruk: Web Stail Typography

Boleh klik untuk besar. Jangan bimbang. Aku tak marah.

Aku baru cuba-cuba dengan pembikinan website sendiri. Masih baru sampai tahap belajar guna photoshop. Dan belum sampai tahap coding html dan css lainnya. Aku takut belajar sendiri, dikatakan belajar sendiri bermaksud, belajar dengan syaiton. Rasanya lah. Aku ingat kabur-kabur sapa kata tu.

Owh, hari ini? Kelas petang. Dan masih belum menempah tiket wayang Harry Potter 6. Aku jangkakan akan menonton pada malam kepada Khamis. Kalau tak penat, mungkin aku akan menulis reviu tentang filem itu, selepas menonton. Atau keesokkan harinya. Harap la.

p/s:Rasa tak lawa pulak design tu.Anda Bagaimana?

11 comments:

famia said...

simple.
cool.

macha_sezs said...

hoi abang gemuk!!

silap.silap.

abang cumell~~cepat la gi beli tiket tuhhh!!!

kang abes buduuuuhh!!

Darkk said...

famia,
ah, time kaseh.

macha,
tiket untuk ko dah abes. aku tengok warning kat situ.

"Dilarang menjual tiket kepada A** Macha. Harap Maklum"

Si Aizuddin said...

hm. ok. stylo lagi kalo ade border sikit2

Darkk said...

okeh, nanti tambah.

Basuh Baju said...

okey..aku suka simple..

FarhanaLicious said...

macam kurang something. garam kot.

Darkk said...

basuh baju,
simple memang saya suka :D

farhana,
agak kureng kan? tapi dah tambah border.

Asyraf Abdul Rahim said...

hai avakadabra.

boleh edit ek page blog gune photoshop. tak taw pulak. hehe.

em nak try ah.

Darkk said...

*avakadabra bukan nama penulis.

Darkk said...

avakadabra pun nama saya.

saya darkk.

tak buleh edit guna ps. itu design saja.

edit guna software len. contoh dreamweaver.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails