Pages

Hujan

Dia berlari masuk ke awan kelam, menangis. Akan sebelum itu, aku sempat capai tarik tangannya. Dan bisikkan sesuatu di telinga;

"Hey. Aku pernah beri hati aku kepada kau. Dan aku tak harap kau jaga hati aku. Kau boleh buat apa kau suka. Kau boleh lontar hati aku, jatuh berkecai ke bumi dan kau tak perlu risaukannya. Kerana hati aku boleh dibentuk semula melalui pasir masa. "

Aku lepaskan tangan dan kemudian perlahan, aku tinggalkan dia. Di awan lapis ke dua. Dan aku tak harap hujan turun di situ.

3 comments:

tasekM said...

pergh.

kemahen sedap n3 nih...
apa kabor adek akak..?

:)



.

Darkk said...

Adek ade je. Hidup orang besar membizikan adik. Nak komen kat blog akak pun jeling-jeling je.

Haha.

perempuan berkalung sorban said...

betul2. kemain sedap lagi ni. hehe. paling suka part pasir masa.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails