Pages

Tekanan & Perasaan

Pernahkah kamu rasa down yang amat? Kecewa bercinta? Putus Semangat? Malas Nak Pergi Kerja? Nak Terajang Orang? Iri Hati dengan Jiran Sebelah? Bosan dengan cerita Memey & Norman Hakim? risau Abby Abadi bercinta lagi?

Jangan Bimbang. Di Sini Aku ada solusi yang menarik. Tak perlukan modal satu sen pun. Duit Minyak pun tak dak kesan. SMS pun tak payah guna. Tak perlu pegi beratur panjang-panjang. Tak payah buat kad pengenalan baru. Lesen L pun tak pakai.

Yang hanya ada perlukan sedikit kudrat jari. Jangan Risau. Tenaga yang anda baru jana lepas makan tengah hari atau makan malam tak terjejas pun. Lepas hisap rokok pun boleh buat buat.

Pasti selepas ini, anda akan;

-Hidup lebih ceria
-Senyum sepanjang waktu
-Duit dalam wallet anda tak bertambah
-Kebosanan anda akan diisikan dengan kekaguman
-Hidup positif
-Kepuasan hati terjamin

Jika semua itu tidak menjadi, jangan risau. Wang anda akan dikembalikan. Sapa suruh kamu kasi duit bagi kat aku. Kan dah cakap tak payah keluar modal. Kalau nak kasi pun takpa. Aku tak kesah. Sekadar berkongsi.

"So Encik Darkk, apa solusi nya?" tanya Brahim yang baru pulang dari matahari
"Kami dah tak sabar ni" sambung Rubiah Star
"Betul tu, cepat la Encik Darkk" Ruzaida menambah sambil menghunuskan parang ke arah ku.

Eh, sabar kalian. Buat bertenang, jangan bertendang. Bertandang ke blog aku tak pe. Jangan Lupa bawak nasik. Masa aku tulis entri ini aku tengah lapar. Kembali ke topik asal.

Apa solusinya? Apa cara nya? Kamu baca bawah ini dan tekan klik kiri di tetikus anda. Tak perlu tekan tikus sebenar. Cukuplah tetikus atau dalam bahasa melayu lamanya "Mouse"

"Solusi Menarik Menghilangkan Bosan"

Pergi lah sepak beliau itu.

Link sumbangan dari Eins.

p.s: berehat dari membuat projek. Penat otak. Tulisan merapu ini sumbangan darkk

15 comments:

macha_sezs said...

mana gambar rawak??
mana?mana???

Darkk said...

rawak? gambar? wakra? bargam?

*confius*

macha_sezs said...

ah.lari dari janji la tu.

israel la lu.

yarn said...

x baek mungkir...nti kena mungkar lak...

sorry2...pembetulan: mungkar --> murka

kumbangkecil said...

haha. tak bleh blah link tuh. muke dah la tak emsem. aiseymen.

FarhanaLicious said...

haha. kesian dia. pertandingan sepakan paling jauh je ke ada. game lain tade ke? haha.

macha_sezs said...

darkk..rekod ko smlam aku da pecahkan kan??

hehehehehhh..

@tune® said...

sudah la...
cait!

Darkk said...

@macha
bz lah..nnt ade masa aku upload..

@yarn
ye..ye saya tahu..coming soon tu bukan esok..mgkn buleh 2011..

@kumbangkecil
hehe..blah tak buleh2..

@farhana
ah, buleh je..pegi kat sne..cari game2..letak gambar beliau..

@macha

new rekod 181 324..nak screenshot ke?

@tuner
sudeh la..cuit..

Darab Dua said...

aaah. kena lompat pegi sana la pulak!
heh!

BudAk hijAu said...

sumpah aku suke game 2!!!hahahahah..

paiseh said...

gua rasa nak sepak memey.. tulun buat.

KARKADEWA said...

ah...
rase tenang...

mrblind said...

lu ajak gua main game ke..

Hidemichi said...

ada tak game sepak betul2?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails