Pages

Ini Bukan Melayu Bogel 3GP Punya Cerita

Okay. Dah jumpa keyboard untuk menaip. Tapi, taip sikit je lah dulu. Nanti kita cerita panjang lagi. Dia punya letih masih padu lagi. Maklum lah, baru lepas teruja tengok ikan dolphin*.

*Eh, satu soklan. Kalau kita nak makan ikan dolphin, kena sembelih tak? Sebabkan ikan dolphin tergolong dalam mamalia. Ke dia kira ikan jugak? Mati je buleh terus makan. Siapa-siapa buleh jawab kemusykilan saya? Ustaz-ustaz ke? Ustazah-ustazah ke? Ustaz Kaxx ke?

8 comments:

aishah_conteng_je said...

masalahnya sekarang dolphin bukan ikan ka??boleh makan ke??

ngeee ;)

hanie said...

xde mende lain ke ko mkn darkk...?

jo said...

nanti ustazah bagitahu ye...

paiseh said...

jawapannya... kena masak. baru bulih makan~

kaxx said...

Bergantunglah. Ada cop halal jakim tak dekat dahi dolphin tu? Biasa kalau yang halal ada.

Si Aizuddin said...

Boleh boleh. Ikan paus pun boleh makan.

k.e.r.i. said...

ikan dolphin tu mamalia eh?
kalau mamalia kena sembelih.
tapi dia takde leher, sama macam babi.
macam mana nak sembelih?

Anonymous said...

Почему регистрация не работает ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails